Правила проживання

ПРАВИЛА ПРОЖИВАННЯ В Korona Hotel &SPA

Шановні гості!
Ми раді вітати Вас у нашому готелі!

Будь ласка, уважно ознайомтесь з правилами проживання.

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

  1. Ці Правила розроблено на основі чинного Законодавства України, указів Державного Комітету України про житлово-комунальне господарство, Державного комітету України про туризм, Кабінету Міністрів України, та з урахуванням вимог Ради Міжнародної готельної асоціації.
  2. Готель гарантує гостям дотримання усіх правил конфіденційності.
  3. Адміністрація готелю залишає за собою право накласти на гостей штраф за порушення норм протипожежної безпеки, паління та непокору законним вимогам адміністрації.
  4. Відгуки та пропозиції по роботі готелю можна залишити у адміністратора готелю.

ПОРЯДОК ПРОЖИВАННЯ В ГОТЕЛІ

  1. Розрахункова година – 11:00; виїзд гостей до 11:00; заїзд з 14:00.
  2. При ранньому заїзді місця надаються тільки при їх наявності. Якщо Ви плануєте поселення до часу заїзду, Вам необхідно доплатити 50% від суми за номер. Якщо ж виїхати пізніше розрахункової години, тобто після 11:00, додатково потрібно доплатити: 100% суму номеру.
  3. Сніданок подається з 8:00 до 10:00 (в зимовий період).
  4. СПА зона готелю працює з 8:00 до 14:00.Після 14:00 ви можете індивідуально замовити сауну з басейном,мінімальний час перебування 2 години.
  5. Перебування у номері без оплати не допускається.
  6. Номер надається у випадку пред’явлення документа, що засвідчує особу.
  7. При поселенні оплата здійснюється повністю за весь період проживання.
  8. Після виїзду гостя з номера проводиться повне прибирання.

10.Будь ласка, дотримуйтесь чистоти в номері та на території комплексу. .Прибирання номеру здійснюється щоденно, або за проханням гостя (табличка на двері “Прохання прибрати”).

  1. Просимо Вас з повагою відноситись до осіб, які проживають у сусідніх номерах. Будь ласка, в період з 22:00 до 7:00 зменшуйте гучність телевізора, уникайте голосної розмови та сміху.
  2. Будь ласка, дотримуйтесь правил пожежної безпеки. У випадку спрацювання пожежної сигналізації потрібно зберігати спокій та покинути приміщення, керуючись планом евакуації.
  3. Залишаючи номер, обов’язково закривайте водозабірні крани, вимикайте світло та інші електроприлади.
  4. Будь ласка, бережіть майно та техніку готелю. При виїзді гостя – приймається номер. У випадку пошкодження, майна чи техніки, необхідно їх відшкодувати. Ціни передбачені адміністрацією.
  5. За проживання дітей (разом з дорослими) у віці до 5-и років, оплата не береться (без надання додаткового місця в номері).
  6. Прохання зберігати лижне спорядження в спеціальному приміщенні на території комплексу.
  7. Просимо інформувати адміністрацію при виявленні дефектів техніки, несправностей електрики, тепло- та водопостачання.
  8. При заселенні просимо з’ясувати своє місце для паркування автомобіля в працівників адміністрації.
  9. На території комплексу ведеться відеонагляд (за винятком туалетних кімнат і номерів).

«Korona Hotel &SPA» МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ ГОСТЮ У ПОДАЛЬШОМУ ПРОЖИВАННІ, У ВИПАДКУ ПОРУШЕНЬ ПРАВИЛ ТА НЕСВОЄЧАСНОЇ ОПЛАТИ ЗА ПОСЛУГИ

ВІДМОВА У ПОСЕЛЕННІ, ПРИПИНЕННЯ ПРОЖИВАННЯ:

  1. Гості припиняють проживання після закінчення оплаченого терміну проживання.
  2. Якщо Гість неодноразово порушує правила проживання, що призводить до матеріальних збитків або створює незручності для проживання інших мешканців, адміністрація готелю має право відмовити у поселенні або припинити проживання Гостя (здійснити виселення).
  3. Ми також відмовляємо тим Гостям, котрі знаходяться в стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння.

ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

  1. Передавати ключі від номера стороннім особам.
  2. Користуватися в номері електричними приладами за винятком дозволених.
  3. Палити в номерах, холах і приміщеннях комплексу – штраф 3000,00 грн.
  4. Проявляти агресію або дії, які загрожують безпеці, здоров’ю або майну інших осіб.
  5. Сушити гриби, ягоди та фрукти в номері.

6.Використовувати піротехнічні засоби та бенгальські вогні на території комплексу без узгодження з адміністрацією.

ПРАВИЛА ОПЛАТИ ТА УМОВИ БРОНЮВАННЯ

  1. Оплата за проживанняздійснюється протягом 2-х днів з моменту гарантованого бронювання,50% від вартості бронювання на офіційний розрахунковий рахунок готелю,наступні 50% при заселенні. Також клієнт може одразу оплатити всю вартість проживання(за бажанням).
  2. Ранній заїзд (до 14.00) або пізній виїзд (після 11.00) надається гостям тільки при наявності в готелі вільних місць і відсутності заявок на аналогічні дати, і оплачується відповідно до прайс-листа.
  3. .Послуги бронювання на веб-сайті надаються он-лайн, електронною поштою та, у разі необхідності, телефоном.
  4. При здійсненні бронювання через веб-сайт гість вступає в прямі договірні відносини з готелем. З моменту здійснення бронювання гостеві надсилають електронне підтвердження бронювання від імені готелю.
  5. Умови ануляції номера в готелі: При завчасному бронюванні, гість може анулювати номер без штрафних санкцій протягом 2-х днів з моменту гарантованого бронювання, в іншому випадку кошти йому не повертаються, а розміщуються на депозиті готелю, які він зможе використати протягом одного року з дня його скасування при умові анулювання в терміни 14 і більше днів до дати заселення. При умові анулювання в терміни 14 і менше днів до дати заселення – готель має право використати оплачену суму як штраф за несвоєчасне скасування бронювання.

5.1 При бронюванні номеру безпосередньо перед заселенням до готелю (1 доба та менше), гість повинен здійснити повну оплату на стійці рецепції під час реєстрації. Якщо в процесі проживання, гість зменшує період перебування в готелі, оплачена сума не повертається.

  1. Відміни/ануляції бронювання вважаються дійсними в тому випадку, коли вони надіслані на електронну пошту готелю,або повідомленням- а не по телефону.
  2. У разі порушення правил проживання, встановлених у готелі, адміністрація має право відмовити Гостю в подальшому проживанні.

З питань додаткової інформації, будь ласка, звертайтеся до адміністратора готелю за телефоном: +380504377046

Примітка. Звертаємо Вашу увагу на правила бронювання.

  1. Гість може анулювати номер без штрафних санкцій протягом 2-х днів з моменту гарантованого бронювання, в іншому випадку кошти йому не повертаються, а розміщуються на депозиті готелю, які він зможе використати протягом одного року з дня його скасування.
  2. Відміни/ануляції бронювання вважаються дійсними в тому випадку, коли вони надіслані на електронну пошту готелю,або повідомленням, а не по телефону.